Privat

Vi sælger kun større partier til private.

Højmoses Planteskole – Grønbjerg er en solid og kompetence stærk engros planteskole. Vi har derfor ikke et udstillingsareal, alle vore planter sælges derfor typisk i bundter af minimum 25 stk. pr. art/sort.

Alle planter skal bestilles på telefon eller over fax. Se vores kontakt side.

Vi har ry for at være en særdeles konkurrencedygtig og stabil leverandør af skov- hæk og læplanter fordelt på 150 arter/sorter, se under sortiment. Hvis der er enkelte planter som vi ikke har i vores sortiment og du har behov for et større antal, vil vi gerne prøve at skaffe dem hjem.

I plantesæsonen stiler vi efter at kunne levere indenfor 3 dage, til vore privatkunder.

Plantesæsonen strækker sig fra frosten er af jorden og til løvspring, og igen fra løvfald til frosten sætter ind.

Vil du vide mere, så bare tag telefonen og ring til os eller send en forespørgsel og få et uforbindende tilbud.